اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۰۱۷
سوژه روز| کریمی با آتش بازی می کند یا هیجان؟
سرمربی جدید سپیدرود رشت، یکی از بهترین و تکنیکی ترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال ایران نام دارد.
۱۶:۴۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی کریمی حالا باید چمدان ببندد و راهی رشت شود. او می خواهد روی نیمکت تیم سپیدرود بنشیند و دوباره به لیگ برگردد. جادوگر فوتبال ایران البته یک تجربه بسیار بد در هدایت یک تیم لیگ برتری به نام نفت تهران داشت و پس از برد مقابل سپاهان اصفهان، کنار گذاشته شد ولی حالا تجربه جدیدی برایش فراهم آمده تا برای دومین بار، سرمربی یک تیم لیگ برتری در فصل هفدهم شود.
تا اینجای ماجرا می توان گفت حیف بود کریمی بیرون بنشیند و قطعا حضور او در ورزشگاه می تواند جذابیت های لیگ را هزاران برابر بیشتر کند به خصوص که کریمی را به عنوان سرمربی سپیدرود مقابل سایپا با علی دایی، استقلال با شفر و پرسپولیس با برانکو خواهیم دید اما مسائل دیگری نیز در این زمینه وجود دارد.
کریمی با رفتارهایش نشان داده چندان مرد سیاست مداری نیست و معمولا در بزنگاه ها و اتفاقات مهم، تصمیمات عجولانه می گیرد. به رفتارها و مشکلاتش با مدیران فدراسیون فوتبال هیچ کاری نداریم اما اینکه کریمی گاهی نمی تواند احساسات خود را کنترل کرده و یک تصمیم منطقی بگیرد، جای نگرانی برای هوادارانش باقی می گذارد.
حضور او در سپیدرود، تیم ریشه دار و پرتماشاگر رشتی قطعا جذابیت های خود را خواهد داشت اما انتخاب این تیم که بارها بازیکنانش از مسائل مالی گلایه داشتند و تا به حال نیز نتوانسته به اندازه کافی امتیازات قابل توجهی کسب کند، برای علی کریمی بازی کردن با آتش است یا او توانایی هدایت این تیم و بالا بردن هیجان بازیکنانش را دارد تا آنها را مجبور به انجام فوتبالی در خور نام سپیدرود و کریمی کند؟
جواب این سوال را چند ماه دیگر و پس از رقم خوردن نتایج جدید برای تیم متوجه خواهیم شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین